introduction of a company
Asia Technology Development Export Management Company is responsible for market development in specific target markets and specific business areas. The international coverage of the distribution network is the most important role of this company. Usually, SMEs do not have the financial and operational resources to expand beyond their domestic markets. Through this indirect form of export, small businesses can not only keep export start-up costs low and earn profits quickly, but also provide security for themselves by entering international markets under expert guidance.
read moreEMC advantage
The real advantage of partnering with export managers lies in their extensive expertise and connections. The goods and services export management company combines the demands of the importing market with the exporting industry and product type.
Digital economy
Digital economy refers to an economy based on digital computing technologies. Also, this concept is considered as "performing economic activities through Internet-based markets and the global wide network".
Information technology solutions
Use of B2B business tools, use of social network capabilities, use of BI business data analysis tools
Digital marketing
Internet marketing or digital marketing is a type of marketing of products or services that is carried out using digital technologies and mainly on the Internet, including mobile phones and other screens such as computers and any other digital media.
مقالات مرتبط با صادرات و اقتصاد دیجیتال
دسته بندی ها
حوزه فعالیت های بین المللی
فعالیت های شرکت توسعه فناوری آسیا در کشورهای
درباره شرکت مدیریت صادرات بیشتر بدانید
شرکت مدیریت صادرات فناوری آسیا شتابدهنده صادراتی اقتصاد دیجیتال ، اقتصاد محتوا و اقتصاد پلتفرمی در کشور است که برای بسترسازی و توسعه صادرات میان بنگاه های داخلی و خارجی با رویکرد تبادل فن آوری به منظور افزایش توانمندی صادراتی عمل خواهد کرد.
• تحقیقات بازار خارجی
• نمایشگاههای تجاری و تبلیغات محصولات در خارج از کشور
• استراتژیهای بازاریابی برای هدف قرار دادن خریداران برتر
• دسترسی سریع به مشتریان خارجی
• مدیریت و آموزش نیروی های متخصص خارجی
• تدارک هر گونه خدمات و تسهیلات اضافی
• ارائه مشاوره های حقوقی و گمرکی
از آنجا که EMC ها بسیار تخصصی هستند بویژه در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات و به طور معمول به عنوان سازمانهای کوچک فعالیت میکنند، صنعت آنها از لحاظ جغرافیایی بسیار پراکنده و تقسیم شده است، پیدا کردن مزیت هر EMC را فوق العاده دشوار میسازد.
با شناخت مفهوم مدیریت صادرات کالا و خدمات و اهداف شرکت خود و با در نظر گرفتن مزایا و خطرات و شناختن شرکت همکار مناسب و نحوه مشارکت با آن می توانید تصمیم خود را برای مشارکت بگیرید.
معمولا اینگونه شرکتها نسبت به قراردادهای منعقده سهمی متناسب با میزان کار انجام شده دریافت می کنند.
18+
قرارداد های منعقده
15+
قرارداد های در دست بررسی
10+
پروژه های مطالعاتی
11+
موفقیت ها